Kwaliteit: echte kwaliteit van A-merken
Op afspraak bij u geleverd
Alle producten te zien in onze showroom
Vakkundig advies uit de praktijk
De scherpste prijzen
Menu

Retourneren & klachten

Retourneren

Bij Vloerbezorgd.nl heb je het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw naar ons adres zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je een email sturen naar [email protected] Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van je retour teruggestort mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Maatwerk plinten kunnen tot maximaal 48 uur na bestelling geannuleerd of gewijzigd worden worden, daarna is dit niet meer mogelijk i.v.m. productie. Maatwerk plinten kunnen niet retour.

Retouradres:

Vloerbezorgd.nl, Gasthuisstraat 3, 4181 AP, Waardenburg

Klachten

Bij Vloerbezorgd.nl staan kwaliteit en service hoog in het vaandel! Mocht er desondanks toch een klacht ontstaan dan zullen wij er alles aan doen om dit naar volle tevredenheid op te lossen. Wij hopen hiervan te leren en onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Klachten kun je per mail of telefonisch doorgeven.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »